До уваги випускників 11 класу   

РЕЄСТРАЦІЯ  на ЗНО     з 6 лютого 2018

 Де знання – там творчість,
 Де творчість – там особистість,
 Де особистість - там безперервний

  процес навчання.                            
                                                            Паскаль

Моніторинг

Графік-проведення-моніторингу.doc
Microsoft Word Document 39.0 KB

список рекомендованої літератури

Лiтература для додаткового читання учням 5-х класiв

  • Ø  Андерсен Г. "Казки"
  • Ø  Бiанкi В. " Оповiдання про тварин"
  • Ø  Гауф "Казки"
  • Ø  Гофман Е. "Лускунчик i Мишачий король"
  • Ø  Брати Грiмм Вибранi казки.
  • Ø  Дарел Дж. "Моя родина та iншi звiрi"
  • Ø 
  • Ø  Пушкiн О. "Казки"
  • Ø  Распе Р. "Дивовижнi пригоди, подорожi й бойовi подвиги барона Мюнхаузена"
  • Ø  Керрол Л. "Алiса в Задзеркаллi"
  • Ø  Лiндрен А. "Малюк i Карлсон"
  • Ø  Дж.К. Роллiнг " Гаррi Потер i фiлософський камiнь""i так далi 1, 2, 3, 4, 5 частини
  • Ø  Українськi народнi казки: "Яйце-райце", "Три бажання", "Як лисиця Iвана-баштанника зробила царевичем", "Чому море солоне", "Iван-вiтер", "Цар Лев", "Золотий черевичок", "Про бiдного парубка i царiвну"
  • Ø 
  • Ø  П. Кулiш. "Циган"
  • Ø  Б. Грiнченко. Вiршованi оповiдання, легенди та казки
  • Ø  О. Олесь. "Все навколо зеленiє"
  • Ø  С. Васильченко. "Приблуда"
  • Ø  М. Вiнграновський. "Сiроманець", "Первiнка"
  • Ø  . Крип'якевич. Iсторичнi оповiдання
  • Ø  В. Нестайко. "Таємниця трьох невiдомих", "Пригоди Робiнзона Кукурудзо", "Незнайомець iз 13 квартири", "Тореадори з Васюкiвки"

Лiтература для додаткового читання учням 6-х класiв

  • Ø  Бєляєв О. " Людина-амфiбiя"
  • Ø  Кун. " Мiфи стародавньої Грецiї"
  • Ø  Бiчер-Cтoy Г. " Хатина дядька Тома"
  • Ø  Керрол "Алiса в країнi чудес"
  • Ø  Джек Лондон " Бiлий Клик, або Поклик предкiв"
  • Ø  Гоголь М. "Вечори на хуторi бiля Диканьки"
  • Ø  Стiвенсон Р. "Острiв скарбiв","Чорна стрiла"
  • Ø  Верн Ж. "Таємничий острiв", " П'ятнадцятирiчний капiтан"
  • Ø  П. Гулак-Артемовський. Байки
  • Ø  Б. Грiнченко. "Екзамен", "Грицько", "Украла", "Батько та дочка"
  • Ø  В. Винниченко. "Намисто";
  • Ø  М.Я. Стельмах. "Найкращий намет"
  • Ø  Є. Гуцало. Оповiдання

Лiтература для додаткового читання учням 7-х класiв

  • Ø  Р.Бредберi " Канiкули"
  • Ø  Б.Васильєв "А зорi тут тихi" , "У списках не значиться"
  • Ø  Ж.Верн " Дiти капiтана Гранта", "20 000льє пiд водою"
  • Ø  О.Грiн "Пурпуровi вiтрила"
  • Ø  А.Дюма "Граф Монте-Крiсто"
  • Ø  Р.Сабатiнi "Одiссея капiтана Блада"
  • Ø  А.Конан-Дойль "Пригоди Шерлока Холмса"
  • Ø  П.Кулiш "Сiчовi гостi"
  • Ø  О. Стороженко "Закоханий чорт", "Голка"
  • Ø 
  • Ø  А.Чайковський " Богданко"
  • Ø  А.Кащенко "Над Кодацьким порогом"
  • Ø  Б.Лепкий "Казка мого життя"
  • Ø  Ю. Опiльський "Золотий лев" "Iдоли падуть"
  • Ø  С.Васильченко "Приблуда"
  • Ø  М.Стельмах "Щедрий вечiр"
  • Ø  У.Самчук "Куди тече та рiчка"
  • Ø  М.Трублаїнi " Шхуна "Колумб"", "Лахтак"
  • Ø  Г.Тютюнник " Вогник далеко в степу"
  • Ø  В.Малик "Таємний посол"
  • Ø  А.Дiмаров "Друга планета"
  • Ø  Є. Гуцало "Оповiдання та повiстi"

Лiтература для додаткового учням 8-х класiв

  • Ø  Биков В. " Знак бiди"
  • Ø  Шекспiр В. "Король Лiр"
  • Ø  Мелвiн Г. "Мобi Дiк, або бiлий кит"
  • Ø  Гоголь М. " Вечори на хуторi бiля Диканьки"
  • Ø  Рабе Ф. "Гаргантюа i Пантагрюель"
  • Ø  Софокл "Едiп-цар"
  • Ø  О. Назарук "Роксоляна"
  • Ø 
  • Ø  О.Вишня "Мисливськi усмiшки"

Лiтература для додаткового читання учням 9-х класiв

  • Ø  Байрон Дж. "Корсар"
  • Ø  Бомарше П. "Весiлля Фiгаро"
  • Ø  Жорж Санд" "Консуело"
  • Ø  Гоголь М. " Ревiзор"
  • Ø  Едгар .По "Новели"
  • Ø  М. Старицький "Остання нiч "
  • Ø  Ю. Мушкетик "Смерть Сократа"
  • Ø  В. Малик "Таємний посол"
  • Ø  Р. Iваничук "Вода з каменю"

Лiтература для додаткового читання учням 10-х класiв

  • Ø  Шарлотта Бронте "Джен Ейр"
  • Ø  Дiккенс Ч. " Девiд Коперфiлд"
  • Ø  Достоєвський Ф. " Iдiот"
  • Ø  Стендаль "Червоне i чорне"
  • Ø  Г. Хоткевич "Катрине весiлля"
  • Ø  У. Самчук "Волинь"
  • Ø 
  • Ø  О. Гончар "Прапороносцi"
  • Ø  Б. Лепкий "Мазепа"

Лiтература для додаткового читання учням 11-х класiв

  • Ø  Цвейг С. " Лист незнайомки"
  • Ø  Манн Т. " Смерть у Вiнецiї"
  • Ø  Брехт Б. " Життя Галiлея"

Українська лiтература 11 клас
Для успiшної здачi ЗНО бажано прочитати у повному обсязi

  • Ø  Микола Хвильовий "Я (Романтика)"
  • Ø  Остап Вишня "Моя автобiографiя" "Мисливськi усмiшки"
  • Ø  Євген Маланюк "Сучасники" "Шевченко" "Одна пiсня" "Пам'ятi Т. Осьмачки"
  • Ø  Юрiй Яновський "Вершники"
  • Ø  Микола Кулiш "Мина Мазайло"
  • Ø  Iван Кочерга "Ярослав Мудрий"
  • Ø  Олександр Довженко "Зачарована Десна" "Україна в огнi" "Щоденник"
  • Ø  Улас Самчук "Марiя" "Нарiд чи чернь"
  • Ø  Iван Багряний "Тигролови"
  • Ø  Андрiй Малишко Поезiя
  • Ø  Олесь Гончар "Собор"
  • Ø  Василь Симоненко "Лебедi материнства"
  • Ø  Дмитро Павличко Поезiї
  • Ø  Юрiй Мушкетик "Суд"
  • Ø  Лiна Костенко Поезiя. "Маруся Чурай"
  • Ø  Григiр Тютюнник Поезiя
  • Ø  Борис Олiйник "Пiсня про матiр" "В оборону хлiба" "Крило"

Перша допомога при переохолодженні

 

Здоров’я, а, можливо, й життя постраждалого залежатиме від того, чи надасте ви йому першу допомогу вчасно. Насамперед, викличте „Швидку”; поки вона їхатиме, поступово відігрівайте постраждалого: замініть мокрий одяг на сухий, загорніть людину в ковдру; не намагайтеся зігріти тіло постраждалого надто швидко, особливо занурюючи його в теплу воду, - швидке зігрівання може викликати проблеми із серцево-судинною системою. Можна прийняти теплий душ, повільно підвищуючи температуру води. 

Якщо постраждалий у свідомості, дайте йому теплого чаю, молока, однак не кави - вона може викликати порушення у системі кровообігу. Спиртні напої пити теж не варто, а от розтерти горілкою кінцівки – не завадить. Можна також розтерти тіло постраждалого вовняною тканиною, щоб покращити кровообіг. Одягніть постраждалого у бавовняні речі, якщо є можливість, прикладіть до тіла теплі предмети (грілку чи пластикові пляшки з теплою водою).

           

Щоб не застудитись

 

Тривале перебування на холоді, що трапляється з рибалками, любителями масових гулянь, яких особливо багато взимку, та людьми,  які працюють на вулиці, сприяє застуді. Якщо ви плануєте довгий час перебувати на вулиці, подбайте про теплий та зручний одяг і взуття.                                                              

Одягайтеся, як «капуста»: чим більше светрів та штанів, тим довше зберігатиметься тепло. Обов’язково одягайте шарфи та шапки, на руки - теплі рукавички, на ноги - шкарпетки. Якщо замерзнуть ноги - перехолодження не минути. Якщо у ваших планах, скажімо, рибалка, чи вам доведеться працювати на вулиці цілий день – краще одягнути на ноги спочатку вовняні шкарпетки, а зверху бавовняні. Вовна подразнює рецептори стопи, посилює кровообіг у ступнях і зігріває їх, а бавовна зберігає це тепло. Взуття повинно бути теплим, та в жодному разі не тісним.

У морози, перед виходом на вулицю, змазуйте шкіру жирним кремом - це захистить її від холоду. Губи змащуйте гігієнічною помадою. Через 1-1,5 години грійтесь у теплому приміщенні, або постійно рухайтесь, дбайте, щоб не промокло взуття. Допоможе зігрітись тепле молоко, чай із лимоном, але не кава.

Якщо йдете на вулицю, не пийте трав’яних настоїв, бо вони мають потогінну дію і ви швидко спітнієте, а потім замерзнете. Не вживайте спиртного на морозі, бо спочатку судини розширюються, а потім звужуються – таким чином, уповільнюється кровообіг, сприяючи переохолодженню. Не куріть на морозі, бо нікотин теж звужує судини - людина ще більше мерзне. Їжа повинна бути гарячою та калорійною. Дітей до одного року не можна виводити на мороз нижче 15 градусів за Цельсієм.

 

           Дотримуйтеся цих простих правил і все буде гаразд! Нехай зимовий сезон принесе вам лише задоволення та радість.

 

з 1 листорада розпочалась реєстрація учасників пробного тестування на сайті ДРЦОЯО  dneprtest.dp.ua

 

  у розділі "ПРОБНЕ ТЕСТУВАННЯ"

Наша  школа приймає участь у всеукраїнському проекті "Курс:Освіта". 

       З 1.11.2011 запрацюють Електронний журнал та Електронний щоденник, які можна буде побачити на сайті "Мої знання" за адресою http://mz.com.ua/ 
        Щоб знайти школу та дізнатись про розклад занять, треба ввести її код 2806 в поле "код школи" або частину назви навчального закладу в поле "назва школи". 

    Всі учні школи, батьки та вчителі  отримають логін та пароль доступу до сайту, на якому  зможуть  перейти до власних журналів (вчителі) або щоденників (учні та батьки), натиснувши кнопку "Увійти" або "Авторизуватись".

Учні та батьки  отримають логін і пароль у свого класного керівника.

Вчителі та класні керівники отримують логіни і паролі - у куратора школи