28 лютого. За планом відкритий урок з літератури для учнів 7-11 класів. Вчитель – Макогон Зінаїда Павлівна з учнями 10 класу підготували міні-виставу «Зів’ялі листочки Франкового кохання», приурочену
підсумковому уроку з теми «Літературна творчість І.Франка». На захід запрошено учнів, вчителів-філологів, батьків. Кохання у житті кожної людини відіграє важливу роль, іноді, навіть, змінює настрій,
поведінку, долю… Образи героїнь – Ольгу Рошкевич, Юзефу Дзвонковську, Целіну Журавську - вдало передали дівчата 10 класу: Селезньова Юлія, Дейнеко Катерина, Котенко Каріна. Головного героя – Івана
Франка – зіграв Горбенко Руслан (11кл.). Окремі періоди життя озвучували учні 10 класу: Кунда Віктор, Карпенко Никодим, Папікян Давид, Кочина Наталя. Саме кохання до цих жінок подарувало світу твори
І.Франка такі, як «Чому являєшся мені у сні?», «Сікстинська мадонна», «Безмежнеє поле», «Мій ізмарагд», «Тричі являлася мені любов», «Ой, ти дівчино, з горіха зерня» та інші. Тема, яку обговорювали
на уроці, не залишила байдужим нікого: від семикласників до дорослих, досвідчених батьків. Кожен пригадав своє шкільне кохання та почуття, які зігрівають або тривожать сьогодні.
Порадивчителю, який прагне працювати творчо,
для якого професія – це поклик душі
Щоб залучити учнів до процесу творчого мислення вчителю необхідно:
-дозволяти учням вільно розмірковувати;
-приймати різноманітні ідеї та думки;
-висловлювати віру у здатність кожного учня породжувати критичні судження;
-цінувати критичні міркування учнів
Ще Бернард Шоу зауважив: «Діти тільки тоді висловлюють цікаві думки, коли ми з ними вступаємо в
суперечку.»
Знавці мови і літератури взяли участь у І (шкільному)XІІ етапі Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика.
Сорока Поліна(3 клас), Кирилова Ліна(4 клас), Блоха Дмитро (6 клас), Цараненко Юлія, Москаленко Наталія (7 клас), Дейнеко Аня (7 клас),
Дейнеко Катерина (10 клас) добре виконали граматичні завдання, написали цікаві твори різних жанрів і стилів за пропонованою тематикою. У змісті творів передана повага до рідної мови і традицій
народу, любов до рідного краю.
1. Розкриття внутрішніх ресурсів особистості учня, виявлення вже закладених у ньому потенційних можливостей.
2. Застосування оптимальних педагогічних технологій, які проектують креативні (творчі) якості особистості учня: гнучкість розуму, фантазію, натхнення, нестандартність, наявність власної точки
зору.
3. Особистий підхід у підборі форм і методів педагогічної діяльності, спрямованих на пошук і розвиток творчих здібностей школярів.
4. Потреба самоактуалізації в обраній професії, прагнення якнайповніше самореалізуватися, навчаючи та виховуючи школярів.